fredag 15. oktober 2010

Oslo tur 15.okt.

I dag tenkte jeg å få tatt masse bilder når jeg var i Oslo og det fikk jeg.
Når jeg kom til Grand Hotell så jeg masse politivakter å to ridende politi.
Det var vist sveitiske- presidenten + konge-famiiien.

Og etter det så gikk jeg til rådhusplassen og så på folk skate og prøve meg litt på å trene på balanse.. tørr ikke å hoppe over ting og tang som mange av de gjør (he,he) men fikk trent på knebøy i dag, ved å prøve å lære meg ollie.. nå er beina mine helt død (he,he) så får trene opp etter knebetennelse og mye sånt sjit som jeg har slitt med det siste året.. men gir meg ikke så lett.. så får jeg se om det blir litt trening i morgen også hvis ikke jeg skal ha en hvile dag.. S

kal også på autograf jakt i morra sammen med ei vennine og så skal jeg møte ei anna venninne senere på dagen, blir en spennede dag i morgen :-)

Fikk filmet noe men legger ut bilder og video senere


1 kommentar:

  1. klokkeslettet er jo helt feil da.. skjønner ikke hvordan jeg kan få det endra...

    SvarSlett