søndag 8. mai 2011

6 mai var en bra dag. + helgen.


6.mai var det slutten på 7 uker langt vekterkurs.
tok trinn 1,2 og 3.
besto alle prøvene
vi fikk også kake siste dagen som dere kan se bildet av her.
Er vedmodig å ikke tenke på at jeg skal på noe kurs i morgen, så da blir det å søke på jobber i fleng hehe. men har fått begynt å søke så smått nå.


Senere på dagen hadde jeg konsert sammen med bandet Masters of the asylum på gamle Lillestrøm kultursenter med et kunstprosjekt. Alt var kjempe bra og ble vellyket.
Etter vi hadde spilt og fått rigget ned var vi hos trommisen hele gjengen og hadde en hygglig stund :-)

Så helgen har vært strålende fin.
lørdag 7.mai var jeg sammen med min kjære Sunniva, Jakob og fatter'n
hadde det kjempe hygglig.

søndag har min kjære og jeg bare slappet av og ladet opp batteriene for nå kommende uke :-)

Så får vi se hvordan uka blir :-)





1 kommentar:

  1. Den kaka tok kaka! Gratulerer med vel gjennomfoert vekterkurs =) Stolt av venninnen min, jeg altsaa ;)

    Kommer snart hjem, da blir det en tur til deg tenker jeg -for litt jamming og besoek!!!

    SvarSlett